Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

πάμε για καφέ???

-Νομίζω φίλοι μου ότι είναι καλή η στιγμή, για να κανονίσουμε την επόμενη

συνάντησή μας....την τελευταία του καλοκαιριού.

Η συνάντηση φυσικά δεν γίνεται για να τα ξαναπούμε(?) εμείς μόνο, άλλα
και για να μαζέψουμε ότι μπορούμε για τα παιδιά και τις φυλακισμένες μητέρες(και όχι μόνο)

Έτσι νομίζω πως είναι καλύτερα να είναι ανοιχτή και αυτή η πρόσκληση για την συνάντησή μας , για να δώσουμε την ευκαιρία και στα μη μέλη του ξεblogαρίσματος να προσφέρουν, εάν
βέβαια το θέλουν, ή να μας γνωρίσουν από κοντά.

Την ΤΕΤΆΡΤΗ 9 ΙΟΥΛΊΟΥ το απογευματάκι μετά τις 7:00 θα πίνουμε τον καφέ μας στον χώρο: circus που είναι στην Ναβαρίνου και Ιπποκράτους στον όροφο.

Όποιος θέλει να φέρει κάτι για τα παιδάκια και τις μητέρες τους που ζουν στην φυλακή της Θήβας πλέον ή για να μας κάνει παρέα απλά,είναι ευπρόσδεκτος.

Παλιός η νέος φίλος, bloger η όχι, όλοι οι καλοί χωράνε!!! (είπε ο karaflokotsifas στα πλάσματα του δάσους που ήταν γύρω από τον καταρράκτη και τα έλεγαν)

-Εμείς θα έρθουμε karaflokotsifa...εσύ όμως θα έρθεις.....ή θα έχεις πάλι δουλειά? (ρώτησε το κοτσύφι η Sally που ήθελε να το δει ξανά)

-Θα έρθω Sally μου.....γι αυτό σας προσκαλώ ήμερα Τετάρτη που δεν έχω δουλειά στο δάσος και έτσι θα μπορώ να είμαι κι εγώ μαζί σας! (είπε ο κότσυφας και συνέχισε λέγοντας) εσύ όμως Sally μου για πες στα παιδιά, αυτά που λέγαμε το πρωί για να έχουν μια καλύτερη εικόνα και για να μην τα πω όλα εγώ...στέγνωσε το ράμφος μου!

-Καλά karaflokotsifa (είπε η Sally) θα ξεκινήσω λοιπόν... Πόσα ευχαριστώ θα ήταν αρκετά, προς όλους τους συμμετέχοντες, διοργανωτές και προσκεκλημένους, για όλα όσα έκαναν, πρόσφεραν και μοιράστηκαν μαζί μας αφιλοκερδώς, πιστεύοντας ότι όταν θέλουμε
μπορούμε να αλλάξουμε πολλά...
Πρακτικά μιλώντας και αφού είχα τη χαρά να προσπαθήσω μαζί σας για τη διοργάνωση, σας κάνω γνωστό ότι:
Το ότι διασκεδάσαμε, το ξέρετε!!!
Το πάρτυ πήγε και καλά, με βάση αυτά που περιμέναμε.
Το κοινό ταμείο μας αυτή τη στιγμή έφτασε στα 810 ευρώ. Ήδη έχει ανοίξει τραπεζικός λογαριασμός.
Ξαναλέμε ότι σκοπός τού ταμείου, είναι η στήριξη κινήσεων βοήθειας για
τα παιδιά και για τις άπορες φυλακισμένες γυναίκες, καθώς και να
συνδράμει στις αποφυλακίσεις γυναικών που δεν έχουν το αντίτιμο τής
αποφυλάκισής τους. Υπενθυμίζουμε ότι ένα γεύμα για μία φυλακισμένη
μητέρα με το παιδί της κοστίζει περίπου 4,50 ευρώ...

Επίσης στην 4η εκστρατεία ξεκινάμε τον :
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ

Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της βιβλιοθήκης των
γυναικείων φυλακών, στη Θήβα.
Τα βιβλία που χρειάζονται είναι κυρίως ξενόγλωσσα, και συγκεκριμένα:
Αλβανικά, Ρώσικα, Κινέζικα, Γερμανικά, Βουλγαρικά, Ρουμανικά,
Σομαλέζικα κάποια Αγγλικά και άλλα.

-Και αν κάποιος Sally μου θέλει να έρθει και να προσφέρει κάτι για την υποστήριξη της βιβλιοθήκης και δεν έχει ξενόγλωσσα βιβλία, όπως εγώ, που μπορεί να βρει κάποια? ξέρουμε? (ρώτησε το κοτσύφι)

-Για όσους θα ήθελαν να ψάξουν, μπορούν να το κάνουν στις
διευθύνσεις και τις ώρες λειτουργίας κάποιων ξενόγλωσσων βιβλιοπωλείων
που βρίσκονται στην Αθήνα όπως:

*Ρωσικό βιβλιοπωλείο «Αρμπάτ»: Ελ. Βενιζέλου 219, Καλλιθέα Αγ.
Κωνσταντίνου 21, Ομόνοια-
Καθημερινά 9 π.μ. - 8.30 μ.μ., Σάββατο 9 π.μ. - 4 μ.μ., την Κυριακή
ανοιχτό το κατάστημα της Ομόνοιας.

*Βουλγαρικό βιβλιοπωλείο «Ροντίνα»: Σωκράτους 79 - 81, Ομόνοια, Τηλ.
210-52.32.922 Καθημερινά 10:00 - 19:00

*Αλβανικό βιβλιοπωλείο «Βάτρα Σκιπτάρε»: Πατησίων 25, Ομόνοια Τηλ. 210 - 5224754 Καθημερινά 10 π.μ. - 2 μ.μ. και 4 μ.μ, - 8 μ.μ.

-Νομίζω ότι είσαι ένας θησαυρός καλή μου Sally (είπε ο karaflokotsifas) μας κάλυψες τελείως με όλα αυτά που μας είπες!!! Εσύ...θα έρθεις έτσι?
-Μα και βέβαια (είπε η Sally)
-Ωραία παιδιά.... άντε να βρείτε και τους άλλους...όσο πιο πολλοί,τόσο το καλύτερο
(είπε η κουκουβάγια)
Βλέπετε οι ανάγκες και οι ελλείψεις δεν σταματούν εδώ. Εμείς;
-Όχι βέβαια (είπαν με μια φωνή οι φίλοι μας)
-Άντε λοιπόν...τι κάθεστε? τρέξτε!!! (είπε η κουκουβάγια)

-Ε...ΤΌΤΕ ΤΣΊΟΥ!!!



26 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Φίλοι μου αυτή την φορά θα έρθω σίγουρα
και θα χαρώ να τα πούμε από κοντά.

Οι μέρες ειναι δύσκολες, καποιοι έχουν φύγει,άλλα δεν μπορούμε να περιμένουμε, γιατί πρέπει να πάμε στην φυλακή τα πράγματα που μαζεύτηκαν, οτι ακόμη θα μαζέψουμε καθώς και χρήματα η τα εσώρουχα και τις παντόφλες για τις κρατουμενες

Άντε...για να κάνουμε τα μπάνια μας έχοντας κλείσει άλλον ένα κύκλο...άλλη μια εκστρατεία με επιτυχία

ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ

ΤΣΊΟΥ!!!!

Surrealist είπε...

Καλό καλοκαίρι και από δω σε όλους, δεν θα είμαι Αθήνα να ευχηθώ όλα καλά να είναι που θα είναι!!!!

Tη φιλία μου προς όλους!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist
Καλα να περνάς και να μας στέλνεις
σκέψεις θετικές καλή μου.
Κανε καμιά βουτιά και για μας
χαχαχα

τσίου???

Despoina Chatzipavlidou είπε...

εγώ ακόμα δεν φεύγω σαν την τυχερή surrealist...
αλλά με πολύ χαρά θα έρθω να δω όλα τα υπόλοιπα κοτσυφάκια

τσίου :)

panoptis είπε...

μαζί και στην 4η εκστρατεία φίλε μου...
και στο ραντεβού, θα είμαι εκεί και στην ώρα μου...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά ?
Και ακόμα δεν έσφιξαν οι ζέστες
Για να δω....

@ desapoin3ison4

@ Πανόπτης

@ Sally

4)karaflokotsifas

Μήπως να κανονίσουμε τραπέζι για 4
χαχαχαχαα

Μαζί Πανοπτη μου και καλή μου Νεράιδα,
εχω άλλωστε να σας δω μέρες
Και εσένα Δέσποινα περισσότερες
Για να μην πω για την ...Sally

Παιδιάααααααααααααααααα
παιδιαάαααααααααααααααα????????????

ΣΣΣΣΤΤΤ!!!
κάποιος έρχεται......

τσίου???

Mar Mak είπε...

εχμ νομιζα πως δεν ηταν καν αναγκη αν το πω ... Εκει θα ειμαι ...

ATHENA είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ.

ΦΙΛΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ?

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΕ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ?

Η ΜΗΠΩΣ ΜΠΛΕΚΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ?

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ?

Daria είπε...

Καλά καλέ, μη φωνάζεις... Το είπα στον Πανόπτη πως θα είμαι και κάπου αλλού που δεν θυμάμαι. Άντε να το δηλώσω κι εδώ...
Θα είμαι κι εγώ, ναι...

YanHasan είπε...

Πιθανότατα να έρθω και εγώ, ως νέο μέλος της παρέας σας...
Όχι, τον αριθμό λογαριασμού δεν μπορείτε να τον βγάλετε σε μπανεράκι. Μπορεί να θεωρηθεί έρανος (και ιδιώτες να μην ήσασταν αλλά σωματείο το ίδιο ισχύει) ο οποίος χρειάζεται ειδική άδεια. Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά κάτι κατέχω λόγω ενασχόλησης με ΜΚΟ.

YanHasan είπε...

Αυτό μπαίνει για παρακολούθηση των σχολίων...

Sally Finkenstein είπε...

Τσίου!
Τι όμορφη ανάρτηση, σ' ευχαριστώ!
Είσαι ο σωστός... κότσυφας,
το ξέραμε όλοι!

ΚΑΛΟ ΣΚ
στα ΠΑΛΙΑ και τα ΝΕΑ μέλη
της παρέας!

Αρχισυντάκτης είπε...

κοτσυφάκο μου, και εγώ θα είμαι εκεί.
το ξέρεις άλωστε :)

τσίου...

Despoina Chatzipavlidou είπε...

YanHasan, καλλως όρισες από τα μέρη μας. θα χαρώ κι εγώ και οι υπόλοιποι φαντάζομαι να σε δούμε. απ' ότι φαίνεται γνωρίζεις θέματα που μας ενδιαφέρουν... εγώ τουλάχιστον είμε πρωτάρα σε αυτά :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Tον τραπεζικό λογαριασμό τον ειχα συμπεριλάβει αρχικά στην ανάρτηση
που ανέβασα άλλα για τους λόγους που
ανέφερε ο φίλτατος @ YanHasan
τον αφαίρεσα τελικά
Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δούμε
όλοι μαζί κάποια στιγμη
@ LoRy
@ ATHENA
@ Daria
@ Αρχισυντάκτη
@ Δεσποινα
@ YanHasan
@ ΠΑΝΟΠΤΗ
@ Sally...(ευχαριστώ πολύ καλή μου)

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας για να ξέρουμε πόσοι περίπου μαζευτούμε...
πάντως σίγουρα πάνω από 4...χαχαχαχα

Είμαι σιγουρος πως τελικά θα ειναι μαζί μας και άλλοι φίλοι που δεν μας το έχουν πει ακόμα

κάλο μεσημέρι σε όλους τους φίλους
Νέους και παλιους

τσίου!!!

Donnaliza είπε...

Καλησπερα σας.
Μεγαλα λογια δεν λεω....παρα μονο οτι θα προσπαθησω να ερθω.

Λυπηθηκα πραγματικα που αν και το ηθελα πολυ δεν ηρθα στο παρτυ και σας ...κρεμασα.
Βλεπετε η καρδια της μανουλας μου ειχε αλλα σχεδια.....ευτυχως ομως λιγα πεισματακια εκανε και ηρθε παλι στα ισα της.

Lucha Libre είπε...

"...βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι"!
τσίου και μπίου επίσης!
θα σας δω στις 9.

ceralex είπε...

Θα έρθω αγαπητέ... οχι τίποτα άλλο αλλα... για να μας τα κελαηδήσεις κι από κοντά!!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερίζω και πάλι


που είχαμε μείνει?
ααα!!ναι...έχουμε και λέμε...
@ LoRy
@ ATHENA
@ Daria
@ Αρχισυντάκτη
@ Δεσποινα
@ YanHasan
@ ΠΑΝΟΠΤΗ
@ Sally
+
@ incontinentia τσιου!
@ ceralex τσιου και παλι τσιου(χαχαχα)
@ Donnaliza



υγ
Καλή μου Donnaliza κι εγώ στο πάρτι δεν μπόρεσα να πάω...δεν έρχονται πάντα ολα όπως τα θέλουμε...
Ελπιζω η μανούλα σου να ειναι μια
χαρά τώρα!
Και αν έρθεις τελικά θα ειναι ακόμα καλύτερα

υγ. 2

θα σας κελαηδήσω κι από κοντά αγαπητή ceralex επιτέλους θα τα πούμε κι από κοντά....αν και δω που τα λέμε δεν χάνετε και τιποτα ιδιαίτερο

Δεν ρωτάτε καλύτερα την Sally τον Πανοπτη η την Δέσποινα που με γνώρισαν? Απογοήτευση σκέτη
χαχαχαχα


υγ 3

καλα πάμε σιγά σίγα συμπληρώσαμε τρία αυτοκίνητα χαχαχα


Καλήμερα σε όλες και όλους τους φίλους
παλιους και νέους
και καλό Σαββατοκύριακο αν δεν τα πούμε
στο μεταξύ

κοτσυφοφιλιά

τσίου και πάλι τσίου!!!

Squeaky είπε...

Παρακαλώ, παρακαλώ! μια θεσούλα και για μένα... Ούφ, ούφ, πάντ, πάντ!
(Και στο πορτμπαγκάζ, το δέχομαι)...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ LoRy
@ ATHENA
@ Daria
@ Αρχισυντάκτη
@ Δεσποινα
@ YanHasan
@ ΠΑΝΟΠΤΗ
@ Sally
+
@ incontinentia τσιου!
@ ceralex τσιου και παλι τσιου(χαχαχα)
@ Donnaliza
+
@ TRIP

Παιδιά καλήμερα ήρθε η μέρα το ραντεβού σας περιμένω όλους

Να πω οτι την καλύτερη θέση θα εχεις TRIP και οχι στο πορτμπαγκάζ χαχαχαχα

Όπως οτι θα έρθουν κι άλλοι που δεν έχουν γράψει σχόλιο εδω
Τα λεμε λοιπόν το απόγευμα μετα τις 7:00

τσίου???

τσίου!!!!!!!!

manetarius είπε...

Είμαι απαράδεκτη...τώρα είδα την ανάρτηση...Θα προσπαθήσω να έρθω!!!

Aura είπε...

Ζητώ συγγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω να έρθω..

Δύο σκέψεις που έκανα θα τις αναφέρω εδώ(στις συζητήσεις) μήπως και σας αρέσουν και τις κουβεντιάσετε το απογευματάκι ή να τις σκεφτείτε στις διακοπές σας..

Επειδή όμως η μία, πραγματοποιείται άμεσα και χωρίς λεφτά την αναφέρω τώρα..

Λέω να τους ετοιμάσουμε cd με παιδικά τραγούδια, παραμύθια, ιστορίες κ.λ.π. από αυτά που έχουμε εμείς οι γονείς εδώ στο σπίτι για τα παιδιά μας..

Θα μου πείτε πως, για να ακούσουνε cd, πρέπει να έχουνε και cd player..
Eστω και ένα να υπάρχει (τουλάχιστον για την ώρα που είναι όλα τα παιδιά μαζί), χαμένα δεν θα πάνε. Τους αγοράζουμε και εμείς αν χρειαστεί..

Πιστεύω πως είναι μεγάλη ανάσα για τα παιδιά αυτά και τις μητέρες. Οι λόγοι ευνόητοι..

Οπότε αν συμφωνείτε, δεν έχουμε παρά να ενημερωθούμε για το πόσα cd player παίζουν αυτήν την στιγμή εκεί μεσα στις φυλακές, και μετά αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα..

Φιλιά πολλά!
Eπικοδομητικό καφέ να έχετε
Συγγνώμη για τυχόν ορθογραφικά..

:)))

YanHasan είπε...

Για χαρά σε όλους, όλα καλά και από εμένα και θα είμαι εκεί. Και χωρίς άγχος για αποχώρηση (είχα μια δουλειά αλλά την ανέβαλα).
Aura, δεν μας είπες τη δεύτερη ιδεά. Επίσης, το μόνο ορθογραφικό που έκανες ήταν το επΟΙκοδομητικό, τι αγχώνεσαι?

Aura είπε...

yanhasan..

ανέπτυξα τη σκέψη μου στις συζητήσεις..

( για αυτήν τη λέξη αναφέρθηκα στα ορθογραφικά μου λάθη..)
:)

Despoina Chatzipavlidou είπε...

Aura καλησπέρα. Θα είμαι σήμερα εκεί και θα μεταφέρω την σκέψη σου. Όμως τα παιδιά στις φυλακές είναι μέχρι 3 ετών και δεν νομίζω ότι υπάρχουν παραμύθια για αυτή την ηλικία.
...